Tips over Feesten & Events

Bij Feestzalen De Majeur helpen we u graag bij het organiseren van een perfect feest of event. Daarom schrijven we regelmatig artikels rond event planning...

babyborrel tips voor een geslaagd feest

Geplaatst in Babyborrel, op 8 mei 2015, door , 0 Reacties

zaal huren & babyborrel organiserenBent u van plan om binnenkort een babyborrel, babyshower, kraamfeest, geboortefeest  of geboortereceptie te organiseren?

Geen enkel probleem Feestzalen de Majeur te Roosdaal helpt u graag bij het kiezen van de juiste locatie, traiteur, catering en helpt u zelf met de decoratie. Hieronder vindt u alvast informatie en tips voor een geslaagd feest.

De babyborrel voorbereiden

  • Vooraf moet je goed nadenken wie je allemaal zal uitnodigen. Zorg er ook voor dat je alle adressen bij de hand hebt.
  • Waar zal de babyborrel plaatsvinden? Doe je dit thuis of zal je bijvoorbeeld een zaal huren.
  • Kan je zelf voor alles zorgen zoals eten, drank en versiering of ga je beroep doen op professionele hulp.
  • Wanneer is een goede dag voor het babyborrel feest?
  • De baby kan heel wat aandacht vragen tijdens het feest, zorg er dus voor dat je voldoende helpende handen hebt zodat je ook nog iets aan de babyborrel hebt.

Tips voor de organisatie van een babyborrel

  • Zorg ervoor dat er een speciaal kinderhoekje is waar de kinderen kunnen spelen tijdens de babyborrel.
  • Wacht niet te lang met het organiseren van de babyborrel, zoniet dan is het gevaar dat alle mensen een voor een op bezoek komen.
  • Je kan bijvoorbeeld de babyborrel uitnodiging op het geboortekaartje voorzien, zo weten de mensen alvast wanneer ze jouw nieuwe sruit kunnen zien.
  • Wanneer je kindje gedoopt wordt dan is het altijd leuk dat bijvoorbeeld de babyborrel plaats vindt net na de doop.
  • Vergeet zeker niet eens langs te komen bij Feestzalen De Majeur voor zowel een kleine als grote babyborrel. Je kan zelf voor het eten zorgen.

Welke locatie kiezen: thuis of een zaaltje huren

Je kan ervoor kiezen om de babyborrel thuis te organiseren. Vergeet dan wel niet dat er voldoende plaats moet zijn en dat je waarschijnlijk extra glazen, stoelen en borden moet voorzien. Eventueel kan je natuurlijk altijd feestmateriaal huren.

Daarnaast heb je thuis meestal niet de infrastructuur om thuis heel veel familie en vrienden te ontvangen. Tijdens het feest is het belangrijk dat je ook voldoende tijd over hebt voor je baby en de gasten. Achteraf wil je natuurlijk niet uren nog poetsen en verhuizen om je huis op orde te krijgen zoals voorheen.

In de meeste gevallen is het daarom aangewezen om een zaaltje of feestzaal te huren. Feestzalen de Majeur verhuurt 3 verschillende feestzalen met tuin, privé parking, terras en voor de kinderen is er zowel buiten als binnen een speelruimte voorzien. Daarnaast bent u ook helemaal vrij wat het eten betreft. Kies je voor een traiteur of zorg je gewoon zelf voor het eten, dit is allemaal perfect mogelijk. Contacteer ons of kom gewoon eens langs om onze unieke locatie te ontdekken.

Kostprijs

Een babyborrel hoeft helemaal niet duur te zijn. Alles hangt ervan af wat u bijvoorbeeld om te drinken en te eten geeft. Het is vooral belangrijk dat je jezelf en de baby eens lekker verwent. Wanneer je niet veel budget hebt kan je gewoon een feestzaal huren en zelf voor het eten zorgen.

Heb je meer budget dan kan je bijvoorbeeld kiezen voor een traiteur of een catering die het eten verzorgd al dan niet met personeel. Bij Feestzalen De Majeur ben je helemaal vrij. Je huur gewoon onze feestzaal of zaaltje en u kunt onze volledige accommodatie zoals speeltuin, terras met tuin, … gratis ter beschikking. Eventueel zorgen wij zelfs voor een heus binnen of buitenspringkasteel zodat ook de kleine gasten het naar hun zin hebben.

Kom gerust eens langs of bel ons voor meer informatie over deze unieke babyborrel feestlocatie.


Je moet ingelogd zijn om een reactie plaatsen.